Oranjevereniging Oosterbeek

Dankzij de financiële bijdragen van de leden en onze sponsoren, kan het bestuur van de Oranjevereniging elk jaar weer vele activiteiten mogelijk maken.
De Oranjevereniging heeft circa 1250 leden: bijna 20% van de circa 6500 Oosterbeekse huishoudens steunt de vereniging!

Alle leden ontvangen in maart de ledenbrief met informatie over de aanstaande activiteiten. Daarin staan onder staat ons programma voor het komende jaar toegelicht en andere informatie zoals over de Knolletjesmarkt.

Waarom lid worden?
Het ondersteunen van onze activiteiten is belangrijk: met uw steun blijft 4 en 5 mei levendig in Oosterbeek, en blijven schoolkinderen betrokken bij het Kinderbevrijdingsmonument. Daarnaast is de viering van Koningsdag voor heel Oosterbeek een fantastisch evenement.

Dat de leden belangrijk voor de vereniging zijn, komt tot uitdrukking in een aantal voordelen:

• gratis toegangspas (ter waarde van euro 3,00) per kind voor alle attracties op Koningsdag
  • vrijkaartjes per kind voor een aantal attracties van de voorjaarskermis
  • de exclusieve mogelijkheid een kraam te huren op de Knolletjesmarkt tijdens Koningsdag

Lid worden is geen dure aangelegenheid want de minimale bijdrage is slechts € 7,50 voor het hele gezin. Meer geven mag natuurlijk altijd. Gemiddeld geven leden bijna € 15,- per jaar.