Nog geen lid? Schrijf u dan nu in..
Oranjevereniging Oosterbeek

U kunt via onderstaande link meteen lid worden van de Oranjevereniging Oosterbeek. U ontvangt direct een mail met de bevestiging.

Ga naar onze inschrijfpagina en meld je aan als nieuw lid!

Waarom lid worden?
Het ondersteunen van onze activiteiten is belangrijk: met uw steun houden we de 4 mei herdenking en Bevrijdingsdag (1 x per 5 jaar) levendig in Oosterbeek, en blijven schoolkinderen betrokken bij het Kinderbevrijdingsmonument. Daarnaast is de viering van Koningsdag, voorafgaand van een spetterende Koningsnacht, voor heel Oosterbeek een fantastisch evenement.

Dat de leden belangrijk voor de vereniging zijn, komt tot uitdrukking in een aantal voordelen:

• Gratis toegangspas (ter waarde van euro 3,00) per kind voor alle attracties op Koningsdag
  • 2 vrijkaartjes per kind voor een aantal attracties van de voorjaarskermis, af te halen tijdens de Kermiskassa
  • De exclusieve mogelijkheid een kraam te huren op de Knolletjesmarkt tijdens Koningsdag.

Lid worden is geen dure aangelegenheid want de minimale bijdrage is slechts €7,50 euro voor het hele gezin. Vorig jaar was overigens de gemiddelde bijdrage van onze leden bijna €15,00. Houders van een Gelrepas kunnen eveneens gebruik maken voor een lidmaatschap.

Bent u al lid en is onze ledenbrief zoekgeraakt? En u wilt uw bijdrage overmaken? Dat kan op ons banknummer NL60 RABO 0385 0300 96. Graag uw naam en adres en zo mogelijk uw lidmaatschapsnummer vermelden.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]