Koningsdag 2020
Oranjevereniging Oosterbeek

Met de nu geldende Coronaregels kunnen wij dit jaar nog steeds geen Koningsdagfestiviteiten op Hartenstein voor ons dorp organiseren. Dus ook geen Knolletjesmarkt dit jaar. Heel jammer natuurlijk, maar wij hebben een alternatief bedacht. Geen kinderspelen op Hartenstein, maar wel traditionele kinderspelen voor thuis. Voor gezinnen die lid zijn van de Oranjevereniging of voor nieuwe leden stellen wij een straatspeel-thuis-spellenpakket beschikbaar, om zo het Koningsdaggevoel thuis te vieren met de kinderen. Schmink, stoepkrijt, ballengooien, oranje vlaggenlijn, ballonnen, allemaal in een grote juten zak, zodat de kinderen ook nog kunnen zaklopen! Meld je snel aan via info@oranjeverenigingoosterbeek.nl. OP = OP !

————————————-

Koningsdag in Oosterbeek betekent natuurlijk ook Knolletjesmarkt. Ieder jaar weer een gezellige rommelmarkt voor tweedehands spullen waar kinderen tot 16 jaar hun speelgoed en andere spullen kunnen verkopen.

Leden van de Oranjevereniging Oosterbeek kunnen voor € 15,- een kraampje huren. Let op, vanaf dit jaar kun je, heel gemakkelijk, via onze website een kraampje huren. Dit is de enige wijze waarop kraampjes kunnen worden gehuurd.  Klik op onderstaande link.

Aanmelden kraam. Ga naar huren kraam knolletjesmarkt en meld je aan!
Bij het inschrijven vragen we om toestemming voor een automatische incasso.

Nog geen lid? Ga naar onze inschrijfpagina en meld je aan als nieuw lid!

SPELREGELS KNOLLETJESMARKT
• Alleen (gezins-)leden van de Oranjevereniging Oosterbeek kunnen een kraam huren;
• Opbouwen mag vanaf 11.45 uur. Het kraamnummer staat op de kraam. Alleen daar mag je opbouwen;
• De verkoop van de Knolletjesmarkt begint niet eerder dan 12.30 uur. Afbreken kan pas na 17.00 uur.
• Er mogen geen auto’s op het feestterrein komen. Rondom het park is het vaak erg druk rond de opbouwtijd, houd daar rekening mee. Op de J.J. Talsmalaan zelf geldt op Koningsdag een parkeerverbod;
• Wij staan geen commerciële handel en/of verkoop van nieuwe spullen en/of eten en drinken toe. Ook niet voor een goed doel. Op aanwijzingen van de marktmeester dient dergelijke handel direct te worden verwijderd.
• De Knolletjesmarkt is bedoeld voor de jeugd tot en met 16 jaar. Alléén kinderen mogen dus spulletjes verkopen. Ouders of andere volwassenen mogen uiteraard inspringen of helpen.
• Alle overgebleven spulletjes moet je mee naar huis nemen. Laat je eigen plaats netjes achter!