Inschrijving geopend
Terug naar het Evenementen overzicht

Koningsdag in Oosterbeek betekent natuurlijk ook Knolletjesmarkt. Een gezellige rommelmarkt voor tweedehands spullen waar kinderen tot 16 jaar hun speelgoed en andere spullen kunnen verkopen.

Leden van de Oranjevereniging Oosterbeek kunnen voor €15,- een kraampje* (2m breed, 1m diep) huren. Je kunt alleen digitaal via onze website een kraampje huren. Klik op onderstaande link.

Ga naar huren kraam knolletjesmarkt en meld je aan! DE INSCHRIJVING IS GESTART EN LOOPT TOT 21 APRIL!

Nog geen lid? Ga naar onze inschrijfpagina en meld je eerst aan als nieuw lid!

SPELREGELS KNOLLETJESMARKT
• Alleen (gezins-)leden van de Oranjevereniging Oosterbeek kunnen een kraam huren;
• Opbouwen mag vanaf 11.45 uur (vergeet niet je inrijkaart mee te nemen; die moet je tonen aan de verkeersregelaars. Het kraamnummer staat op de kraam. Alleen daar mag je opbouwen;
• De verkoop van de Knolletjesmarkt begint niet eerder dan 12.30 uur. Afbreken kan pas tegen 17.00 uur.
• Er mogen geen auto’s op het feestterrein komen. Rondom het park is het vaak erg druk rond de opbouwtijd, houd daar rekening mee. Op de J.J. Talsmalaan zelf geldt op Koningsdag een parkeerverbod;
• Wij staan geen commerciële handel en/of verkoop van nieuwe spullen en/of eten en drinken toe. Op aanwijzingen van de marktmeester dient dergelijke handel direct te worden verwijderd.
• De Knolletjesmarkt is bedoeld voor de jeugd tot en met 16 jaar. Alléén kinderen mogen dus spulletjes verkopen. Ouders of andere volwassenen mogen uiteraard inspringen of helpen.
• Alle overgebleven spulletjes moet je mee naar huis nemen en mag niet in de kliko’s of elders op het terrein achtergelaten worden. Ruim dus alles op en laat je eigen plaats netjes achter!
• Wanneer je een kraam huurt, ga je ermee akkoord dat jouw naam en toegekende kraamnummer circa 5 dagen voor Koningsdag in één e-mailoverzicht via bcc aan alle deelnemers aan de Knolletjesmarkt wordt gestuurd.

* Een hele marktkraam is ca 4m x 1m. Je deelt dus een kraam met iemand anders, tenzij je een hele kraam huurt à €30,-.