Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers.

De Oranjevereniging Oosterbeek is een vereniging die al meer dan 100 jaar diep geworteld is in de Oosterbeekse samenleving. Zij organiseert meerdere evenementen per jaar in Oosterbeek; waaronder de kermis, Koningsdag, Dodenherdenking op 4 mei, Bevrijdingsdag en in het kader van de dag van de rechten van het kind; activiteiten rondom het Kinderbevrijdingsmonument.

Voor de organisatie en uitvoering van deze activiteiten hebben wij veel vrijwilligers nodig. Zou jij een aantal uur actief willen zijn voor de Oranjevereniging Oosterbeek? Wij kunnen jouw hulp heel goed gebruiken!

Wil je meer informatie of je aanmelden, neem dan contact met ons op via info@oranjeverenigingoosterbeek.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.